Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

inertia


-          Είμαι η Λίντα. Χιώτη, εσύ δεν είσαι;
-          Εγώ είμαι.
-          Χάθηκες.
-          Έπσαχνα τη χορδή μου.
-          Τη βρήκες;
-          Όχι.
-          Σου γραντζούνισε το μάγουλο;
-          Όχι.
-      Αφού το βλέπω. Στο γραντζούνισε.
-          Δε μου το γραντζούνισε.
-          Θ’ αγοράσεις άλλη.
-          Δε νομίζω.
-          Το πάλκο βουβάθηκε.
-          Γεγονός.
-          Να βρεις τη χορδή.
-          Πάχυνες Λίντα.
-          Μαίρη να με λες.
-          Πάχυνες Λίντα.
-          Μου λείπει ασβέστιο.
-          Εγώ, τρώω στραγάλια.
-          Προχτές μου έφυγε ένα σφράγισμα.
-          Άμα κσυρίζομαι τις κυριακές με τσούζει η γραντζουνιά μου.
-          Δεν κσέρω ν’ αλλάζω σφράγισμα.
-          Πάχυνες Λίντα.
-          Τα νύχια μου είναι γεμάτα ασπράκια, επειδή έχω έλλειπση ασβεστίου.
-          Να τρως τα νύχια σου.
-          Πιο πολύ μ’ αρέσει να τρώω μάντολες.
-          Πάχυνες Λίντα.
-          Μανώλη Χιώτη, τις νύχτες μ’ αρέσει να κρατάω τα τσίσα μου.
-          Θα ‘πρεπε να περιποιούμαι συχνότερα το μουστάκι μου Μαίρη.
-          Τα δάχτυλά μου είναι πρησμένα και δεν μπορώ να βγάλω τη βέρα.
-          Πάχυνες Λίντα.
-          Κρέμασε το στήθος μου.
-          Βαρέθηκα το μπουζούκι. Θα κσεκινήσω μπάντζο.
-          Θα φτιάκσω μια φανουρόπιτα για να βρεις τη χορδή σου.
-          Σου αρέσει ο Μπραμς Μαίρη;
-          Δεν ασχολούμαι με εκκλησιαστική μουσική.
-          Έχω βγάλει αιμορροΐδες.
-          Να γραφτείς μπάσκετ, αλλά εμένα μου ‘φυγε το σφράγισμα.
-          Πάχυνες Λίντα.
-          Μαίρη να με λες.
-          Περνάς γκαράζ φάση;
-          Περνάω γρήγορα μπροστά απ’ το διαμέρισμα του διαχειριστή, γιατί χρωστάω κοινόχρηστα έκσι μηνών.
-          Έκανα προγούλι, γεγονός που μου τρώει τουλάχιστον τέσσερα λεπτά μέσα στη μέρα.
-          Με θυμάσαι Μανώλη, έτσι δεν είναι;
-          Δεν είμαι σίγουρος. Χιώτη να με λες.
-          Έχεις τηλεόραση;
-          αιμορροΐδες έχω.
-          Μακάριοι όσοι κάθονται.
-          Τί είπες;
-          Έχω έλλειπση ασβεστίου.
-          Πάχυνες Λίντα.
-          Είσαι μαλάκας Μανώλη.
-          Μήπως έχεις καμιά άκρη για ν’ αγοράσω μαύρο;
-          Είχα παλιά.
-          Είμαι φιλοτελιστής και τώρα πάω να πουλήσω γραμματόσημα στο ημπέη.
-          Πάω κολυμβητήριο όταν βρέχει. Σήμερα δε βρέχει.
-          Πήγαινε στο καλό.
-          Μη φοβάσαι.
-          Πήγαινε στο καλό.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

fucking μπρρριlliant μικρε μου γιοντα